درخواست پرداخت وجه


مشتریان می‌توانند با انتخاب گزینه‌ی درخواست پرداخت وجه از منوی سمت راست صفحه، نسبت به پرداخت مبلغ، معادل مانده ریالی خود از کارگزاری اقدام نمایند:
 


در این بخش با توجه به تاریخ‌های نمایش داده شده، با انتخاب یک تاریخ، و وارد نمودن مبلغ مورد نظر، می‌توانید درخواست پرداخت وجه را ثبت نمایید:



. مبلغ برای حسابی از مشتری واریز می‌شود که مشتری هنگام احراز هویت به کارگزاری اعلام نموده است.

لیست سایر درخواست‌های پرداخت وجه به همراه وضعیت (رد شده، حذف شده، پرداخت شده)، شماره درخواست، مبلغ و تاریخ درخواست در پایین همین قسمت قابل مشاهده است.

 
. با کلیک بر روی دکمه‌ی مشاهده‌ی سوابق بیشتر امکان مشاهده تاریخچه‌ی مجموعه‌درخواست‌های پرداخت وجهِ ثبت شده توسط مشتری به همراه جزئیات امکان‌پذیر می‌باشد. ضمن اینکه با استفاده از فیلد جستجو می‌توانید می‌توانید فیلترهایی را نیز بر گزارش خود اعمال کنید.
 
 
1- تاریخ ثبت: می‌توانید محدوده‌ی تاریخ مورد نظر خود را ( در آن زمان که درخواست خود را ثبت کرده‌اید ) جهت ساخت گزارش مشخص نمایید.
2- تاریخ درخواست: می‌توانید محدوده‌ی تاریخ مورد نظر خود را ( در آن زمان که تاریخِ پرداختِ خود را مشخص کرده‌اید ) جهت ساخت گزارش مشخص نمایید.
3- از مبلغ : می‌توانید محدوده‌ی ارزش ریالی سفارشات مورد نظر خود را مشخص نمایید.
4- وضعیت درخواست :
در انتظار تایید: درخواست پرداخت وجه به محض ثبت توسط مشتری با وضعیتِ «در انتظار تایید» در سامانه قابل رویت خواهد بود.
رد شده: در صورت رد درخواست توسط کارگزاری وضعیت درخواست‌ها به «رد شده» تغییر می‌یابد.
تایید شده: در صورت تایید درخواست‌ها وضعیت بر روی «تایید شده» تنظیم خواهد گردید.
پرداخت شده: هنگامی که بعد از تائیدِ کارگزاری، مبلغ مورد نظر برای شما در همان روز واریز می‌گردد ( یا قرار است که واریز گردد ) وضعیت درخواست‌ به «پرداخت شده» تغییر خواهد یافت.
 

نکات:

درخواست‌های پرداخت وجه ثبت شده درصورتیکه توسط کارگزاری تایید شده باشند قابل حذف توسط مشتریان نمی‌باشند و به محض ثبتِ درخواستِ رقم درخواستی از قدرت خرید مشتری کسر خواهد شد.

همچنین در صورت رد و یا حذف درخواست‌ها مبلغ درخواست شده به قدرت خرید مشتریان اضافه خواهد شد.