دفتر سفارشات


گزارشی است که سابقه سفارشات ثبت شده به همراه وضعیت‌های مختلفی که سفارش تا مرحله تبدیل شدن به معامله طی نموده است را به مشتریان گزارش می‌دهد و از منوی سمت راست صفحه قابل مشاهده است.



جهت ساخت گزارش فیلترهای ذیل در دسترس مشتریان می‌باشند :

1- نماد : می‌توانید سفارشات را بر اساس نوع نماد مشخص نمایید.

2- تاریخ : می‌توانید محدوده تاریخ مورد نظر خود را جهت ساخت گزارش مشخص نمایید.

3- مبلغ : می‌توانید محدوده ارزش ریالی سفارشات مورد نظر خود را مشخص نمایید.

4- وضعیت : می‌توانید گزارش‌های خود را باتوجه به وضعیتی که دارا می‌باشند ( در جریان ، ویرایش‌شده ، خطا ، معامله‌شده ، لغو شده ) تفکیک کنید.
 
5- نوع نماد :  می‌توانید نوع نماد را ( سهام، اوراق مشارکت، ای تی اف ) در این فیلد مشخص نمایید.
 
6- نوع سفارش : می‌توانید نوع سفارش را بر اساس معامله‌ی انجام‌شده ( خرید ، فروش و یا همه ) مشخص نمایید.
 
7- نوع اعتبار : برای تفکیک نوع اعتبارِ سفارش‌گذاری‌ای که کرده‌اید می‌توانید از این فیلد استفاده کنید.

8- محل تامین اعتبار : می‌توانید محل تامین اعتبار ( بانک ، مانده کارگزاری ، همه ) خود را مشخص کنید.

9- حجم : جهت جستجو بر مبنای میزان/تعداد سفارش‌های معامله‌شده‌ی یک سهم ( حجم معاملات ).
 
10- نوع گزارش :  دو نوع دفتر سفارشات و دفتر سفارشات ارسال نشده است.


نکات :
- در هر سطر با کلیک بر روی علامت >  جزییات انجام شده بر روی یک سفارش در اختیار مشتری قرار می‌گیرد.
- جهت انتقالِ گزارشِ دفتر سفارشات ساخته شده به فایل اکسل ( و دانلود فایل ) می‌توانید بر روی خروجی EXCEL کلیک نمایید.
- برای سفارشات در جریان، از دفتر سفارشات هم دکمه‌ی لغو سفارش قابل مشاهده است که با کلیک بر روی آن مشتری می‌تواند سفارش خود را حذف کند.