
برداشت وجه
مشتریان میتوانند از طریق این فرم نسبت به پرداخت مبلغ ، معادل مانده ریالی خود از کارگزاری اقدام نمایند:
در این بخش لازم است که تاریخ (باتوجه به تاریخهای نمایش داده شده)، مبلغ مورد نظرتان و شماره حساب خود راجهت ارسال درخواست پرداخت وجه را ثبت نمایید.
شماره حسابِ موجود در این فرم بر اساس شماره حسابی است که مشتری هنگام احراز هویت به کارگزاری اعلام نموده است.
نکته: مانده قابل دریافت بر اساس اطلاعات حسابداری نمایش داده میشود، لذا تاثیر مالی فروشهای شما ممکن است با تاخیر چند دقیقهای همراه باشد.
در تب کناری (لیست درخواستها) امکان مشاهده تاریخچهی مجموعهدرخواستهای پرداخت وجهِ ثبت شده توسط مشتری به همراه جزئیات امکانپذیر میباشد؛
ضمن اینکه در این صفحه فیلترهایی برای دسترسی مشتریان تعبیه شده که با فشار دادن آیکون
میتوانید آنها را مشاهده کنید :

1- تاریخ ثبت از/تا : میتوانید محدودهی تاریخ مورد نظر خود را ( در آن زمان که درخواست خود را ثبت کردهاید ) جهت ساخت گزارش مشخص نمایید.
2- تاریخ درخواست پرداخت از/تا : میتوانید محدودهی تاریخ مورد نظر خود را ( در آن زمان که تاریخِ پرداختِ خود را مشخص کردهاید ) جهت ساخت گزارش مشخص نمایید.
3- از/تا مبلغ : میتوانید محدودهی ارزش ریالی سفارشات مورد نظر خود را مشخص نمایید.
4- وضعیت درخواست :
در انتظار تایید : درخواست پرداخت وجه به محض ثبت توسط مشتری با وضعیتِ «در انتظار تایید» در سامانه قابل رویت خواهد بود
رد شده : در صورت رد درخواست توسط کارگزاری وضعیت درخواستها به «رد شده» تغییر مییابد.
تایید شده : در صورت تایید درخواستها وضعیت بر روی «تایید شده» تنظیم خواهد گردید.
پرداخت شده : هنگامی که بعد از تائیدِ کارگزاری، مبلغ مورد نظر برای شما در همان روز واریز میگردد ( یا قرار است که واریز گردد ) وضعیت درخواست به «پرداخت شده» تغییر خواهد یافت.
نکات :
درخواستهای پرداخت وجه ثبت شده درصورتیکه توسط کارگزاری تایید شده باشند قابل حذف توسط مشتریان نمیباشند و به محض ثبتِ درخواستِ رقم درخواستی از قدرت خرید مشتری کسر خواهد شد.
همچنین در صورت رد و یا حذف درخواستها مبلغ درخواست شده به قدرت خرید مشتریان اضافه خواهد شد.
2- تاریخ درخواست پرداخت از/تا : میتوانید محدودهی تاریخ مورد نظر خود را ( در آن زمان که تاریخِ پرداختِ خود را مشخص کردهاید ) جهت ساخت گزارش مشخص نمایید.
3- از/تا مبلغ : میتوانید محدودهی ارزش ریالی سفارشات مورد نظر خود را مشخص نمایید.
4- وضعیت درخواست :
در انتظار تایید : درخواست پرداخت وجه به محض ثبت توسط مشتری با وضعیتِ «در انتظار تایید» در سامانه قابل رویت خواهد بود
رد شده : در صورت رد درخواست توسط کارگزاری وضعیت درخواستها به «رد شده» تغییر مییابد.
تایید شده : در صورت تایید درخواستها وضعیت بر روی «تایید شده» تنظیم خواهد گردید.
پرداخت شده : هنگامی که بعد از تائیدِ کارگزاری، مبلغ مورد نظر برای شما در همان روز واریز میگردد ( یا قرار است که واریز گردد ) وضعیت درخواست به «پرداخت شده» تغییر خواهد یافت.
نکات :
درخواستهای پرداخت وجه ثبت شده درصورتیکه توسط کارگزاری تایید شده باشند قابل حذف توسط مشتریان نمیباشند و به محض ثبتِ درخواستِ رقم درخواستی از قدرت خرید مشتری کسر خواهد شد.
همچنین در صورت رد و یا حذف درخواستها مبلغ درخواست شده به قدرت خرید مشتریان اضافه خواهد شد.